ریحانه بانوریحانه بانو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

ریحانه عطری از بهشت

16ماهگیت مبارک

1392/4/18 2:07
نویسنده : مامان ریحانه
266 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنازم شانزده ماهگیت و با چند روز تآخیر بهت تبریک میگم.انشاءالله صد وشصت ساله شی.عسلکم اسباب کشی داشتیم و اومدیم به خونه ی جدید برای همین هم چند روز دیر اومدم.شماهم ماشاء الله اینقدر شیطون و بلا شدی و مثل فرفره میمونی وهمه جا رو بهم میریزی که من نمیتونم بیام اینترنت تا برات بنویسم،

راستی پس فردا ماه رمضانه و انشاء الله امسال بعد از دوسال روزه نگرفتن می خوام روزه بگیرم،البته شما هنوز شیر میخوری که امیدوارم اذیت نکنی و بذاری من روزه بگیرم.

دختر نازم با قلب پاکت و یه دنیا صفا و سادگیت  برامون دعاکن.آمین گوی دعاهات هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محراب و مليكا
5 مرداد 92 9:42
خاله قربونش بشه


دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون . من به راي شما نياز دارم . كمكم كنيد .





http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/